ممنوعیت صدور بارنامه خارج از سامانه جامع تجارت

سامانه جامع تجارت

سامانه جامع تجارت

ممنوعیت صدور بارنامه خارج از سامانه جامع تجارت در هرمزگان

رئیس ستاد هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا وزارت صمت گفت : – از اول فروردین سال آینده صدور هر نوع بارنامه در مجموعه بندری شهید رجایی منوط به تعیین و ثبت انبار در سامانه جامع انبار‌ها و تجارت است و فعالیت در خارج از این سامانه‌ها ممنوع است. – طرح مشترک ستاد مبارزه با قاچاق کالا در مجموعه کشور با همکاری گمرک، دادستانی، صنعت معدن و سازمان بنادر در حال اجرا است. -این طرح با گذشت ۱۰ سال با اتصال سامانه‌های گمرکی به سامانه جامع تجارت و انبار‌ها در حال اجرا است. -اعطای نقش به ۱۳۲ فعال بخش خصوصی در حوزه انبارداری که در بندر شهید رجایی فعالیت میکنند، صورت گرفته و موجودی انبار‌ها ثبت شده است. – فعالیت در این سامانه‌ها موجب تسهیل در تجارت، شفافیت، کمک به مدیریت هوشمند کالا در کشور و جلوگیری از احتکار کالا می‌شود. 🔹️ همه کالا‌های تولید داخل و کالا‌های وارداتی باید دارای شناسه کالا باشند و شناسه‌ها در سامانه جامع تجارت ثبت شوند.

رییس ستاد هماهنگی و مبارزه با کالای قاچاق وزارت صمت اظهار کرد: از ابتدای سال آینده صدور هر نوع بارنامه در مجموعه بندری شهید رجایی منوط به تعیین و ثبت انبار در سامانه جامع انبارها و تجارت است.

وی افزود: فعالیت در این سامانه‌ها موجب تسهیل در تجارت، شفافیت، کمک به مدیریت هوشمند کالا و جلوگیری از احتکار کالا می‌شود.

ارسال دیدگاه

×

 

سلام"

× سلام چطور میتونیم کمکتون کنیم؟